پارتيشن شيشه اي منزل

ساخت انواع شيشه

پارتيشن شيشه اي منزل

مفهوم فضا، كه قبلا با مرزهاي ضخيم و مشخص جدا شده بود، جاي خود را به مرزهاي شفاف و تقريبا ناپديد شده واگذار كرده است. به منظور تقسيم فضاهاي تاريك، كوچك و غيرقابل استفاده براي زندگي، افزودن كارايي و روشن جلوه دادن آن ها، انتخابي از مصالح كاربردي و تزئيني وجود دارد كه با تقسيم آن ها، فضاهاي نشيمن را گسترش داده و جادارتر جلوه مي­دهند. شيشه نوع جديدي از پارتيشن ها هستند.

 

پارتيشن هاي شيشه اي كه ميتوانند با همه فضاهاي نشيمن، قديمي يا جديد سازگار شوند، با ظهور سبك صنعتي و ايده هاي خلاقانه تر در سال هاي اخير ظهور كرده اند. با اين حال، اگر چنين پارتيشن شيشه اي را در نظر داريد، شما يا معمار خود بايد در اين زمينه متخصص باشيد تا بتوانيد طراحي و اجرا كنيد. در واقع، ما با ديوارها و پارتيشن هاي شيشه اي بسيار آشنا هستيم، زيرا استفاده از آن ها در ادارات و محل كار كاملا متداول است. اين نوع ديوارهاي شيشه اي عموما در محيط هاي تجاري و اداري ترجيح داده ميشوند، زيرا در عين اينكه فضا را كنار هم و قابل كنترل نگه ميدارند، باعث كاهش صداي محيط ميشوند. شما ميتوانيد مدل هاي ديوار شيشه اي را براي مكان هاي مختلف در مقاله ما در مورد مدل هاي پارتيشن ديوار شيشه اي بررسي كنيد.

پارتيشن شيشه اي منزل

ديوارها و پارتيشن هاي شيشه اي همچنين به فضاي داخلي اجازه ميدهد تا در طول روز نور طبيعي بيشتري دريافت كند. بنابراين، به روشنايي فضا كمك ميكند، كه به يك ضرورت اساسي در طراحي مدرن خانه تبديل شده است و اجازه ميدهد تا نور روز به راحتي در فضا توزيع شود.

دلايل زيادي براي استفاده از ديوارهاي شيشه اي در خانه هاي مدرن و سنتي وجود دارد. تقسيم قسمت هاي خاص با ديوار شيشه اي به خانه شما سبك مدرن ميدهد و ميتوانيد در نورپردازي صرفه جويي كنيد. وجود يك ديوار شيشه اي يا پارتيشن بين اتاق نشيمن و اتاق غذاخوري ميتواند كار شما را آسان كند، در عين حال به اتاق نشيمن شما يك سبك مدرن ميبخشد.

آشپزخانه

بسياري از ما از متراژ كوچك آشپزخانه در خانه هاي شهري شكايت داريم. اما شكستن ديوارها و زندگي با آشپزخانه باز نيز براي ما مشكل است. برخي از بوي پخت و پز ناراحت هستند، برخي از آن ها در سازماندهي آن مشكل دارند. در اين مرحله، تقسيم كننده هاي شيشه اي به كمك ما ميآيند. درست مانند اينجا، ميتوانيد ديوار را لغو كرده و با سيستم پنجره تقسيم كنيد.

شكستن ديوارها و تقسيم آن ها تنها با درب هاي شيشه اي كشويي و تاشو نيز تا حدي حريم خصوصي را ايجاد ميكند. ميتوانيد مناطقي را كه ميتوانيد در فضا قرار دهيد هر زمان كه ميخواهيد تقسيم كنيد، با بستن آن ها در زماني كه هيچ سر و صدا وجود ندارد يا نميخواهيد مزاحمتي ايجاد كنيد. همچنين ميتوانيد اين برنامه را براي راهرو هاي باريك و طولاني انجام دهيد.

اتاق

شما ممكن است يك فرزند كوچك داشته باشيد و بايد مدت زيادي در يك اتاق مشترك باشيد. اگر به دنبال كمي حريم خصوصي، سكوت و سيستمي هستيد كه بتوانيد آن را در هر زمان مشاهده كنيد، ميتوانيد جداكننده هاي شيشه اي يا سيستم پنجره را دوباره امتحان كنيد. هنگامي كه كودك شما بزرگ ميشود، قسمت جداكننده ميتواند براي شما به يك سرگرمي يا اتاق كاري دلپذير تبديل شود.

راهرو

شايد كم نورترين قسمت يك خانه چند طبقه راه پله ها و فضاها باشد. بنابراين، ميتوانيد قسمتي از ديوار راه پله را برداشته و با يك صفحه شيشه اي تقسيم كنيد و از نور ورودي به درب براي روشنايي اين منطقه استفاده كنيد. همچنين ميتوانيد به راحتي فضا هاي ديگر خانه را در ديد خود داشته باشيد. در حالي كه خانه را كه بر روي يك نقشه بزرگ طراحي شده است به بخش هاي خاصي تقسيم ميكنيد، اگر در برخي از فضا ها به جاي ديوار از پانل هاي شيشه اي استفاده كنيد، فضا را بصورت تصويري تقسيم كرده و حس منحصر به فرد بودن را حفظ خواهيد كرد.

درب هاي اتاق هاي داخلي اغلب درب هاي جاگير هستند. با حذف آن ها ميتوان فضا را به دست آورد. با تقسيم يك خانه در مقياس بسيار كوچك با شيشه، ميتوانيد در فضا صرفه جويي كنيد، آن را روشن كرده و مفيدتر كنيد. علاوه بر اين، استفاده از درب هاي شيشه اي كشويي احساس خوبي ايجاد ميكند و فضا را قطع نميكند.

ايجاد سبك

در حالي كه ميتوانيد با شيشه هاي مات استفاده شده در داخل فريم هاي پارتيشن لعاب دار با جزئيات صنعتي، فضاي خاصي را در فضا ايجاد كنيد، اما با نور ملايم با شيشه هاي شفاف فقط ميتوانيد مناطق قابل مشاهده ايجاد كنيد. از طرف ديگر، قاب هاي فولادي در ساير قسمت هاي خانه استفاده ميشوند و ظاهر شيك معاصر و دوره اي را ارائه ميدهند.

شركت تتراگلس يكي از معتبرترين واردكننده و تامين كننده هاي محصولات شيشه اي به شمار مي رود كه بيش از يك دهه تجربه در اين زمينه دارد. شما عزيزان مي توانيد براي دريافت مشاوره تخصصي جهت سفارش پارتيشن شيشه اي با شماره هاي 02177000229 و 09127228521 تماس حاصل نماييد.

منبع : ساعت 24

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.