چاپ عكس روي شيشه رنگي

ساخت انواع شيشه

چاپ عكس روي شيشه رنگي

دستگاه چاپ UV مي­تواند چاپ هاي بسيار قوي و با كيفيت عكاسي روي شيشه و همچنين بر روي بسياري از مواد كه با مواد ادغام مي­شوند، ايجاد كند امكان چاپ شيشه با طرح هاي دلخواه با تصاوير با وضوح بالا وجود دارد. از فناوري چاپ شيشه با چاپ UV مي­توان در آشپزخانه ها، ميزهاي شيشه اي، ليوان هاي ميز و قهوه خوري، نقاشي هاي شيشه اي، ديوارپوش ها و بسياري مناطق ديگر استفاده كرد.

صنعت شيشه كه امروزه در بسياري از زمينه ها وارد شده است، هر روز بيشتر و بيشتر توسعه مي­يابد. به عنوان پيشرو درصنعت شيشه، ما اين پيشرفت ها را از نزديك دنبال مي­كنيم و طرح هاي شيك را براي مشتريان خود توليد مي­كنيم.

با سيستم چاپ شيشه چاپ UV، نتايج بسيار كارآمدي در پنجره هاي اداري، درب هاي شيشه اي، علائم شيشه اي به دست مي­آوريم. دستگاه چاپ UV مي­تواند شيشه و غيره را با وضوح بالا و چاپ با كيفيت چاپ كند. در چاپ عكس رويشيشه رنگي، مي­توان آن را روي شيشه هاي مقاوم و لمينت استفاده كرد. مي­توانيد تصاوير منظره مورد نظر خود را با استفاده از تكنيك چاپ مستقيم روي پنجره هاي خانه خود چاپ كنيد.

چاپ-عكس

جوهر UV

همانطور كه در نمونه هاي چاپ شده با شيشه مشاهده مي­كنيد، چاپ را مي­توان با بهترين جزئيات انجام داد، همچنين چاپ سفيد روي شيشه را مي­توان در مناطق مورد نظر اعمال كرد. بزرگترين مشكل شيشه اين است كه شيشه منافذي براي جذب رنگ ندارد و سطح آن بسيار روشن است. جوهرهاي UV كه نمي­توانند روي شيشه نگه داشته شوند به راحتي مي­توانند از سطح شيشه خارج شوند. با اين حال، اين مشكل با محلول ويژه اي كه روي سطح شيشه اعمال مي­شود و راه حل هاي خاصي كه پس از چاپ ايجاد كرده است، برطرف مي­شود. با استفاده از اين ويژگي ها، ما قادر به ارائه خدمات حرفه اي و بي نقص در چاپ UV روي شيشه هستيم.

ما بسياري از مناطق را از نظر دكوراسيون با سيستم جوهر مناسب براي شيشه هاي مختلف انجام مي­دهيم. ما محصولات خلاقانه هميشه ارائه مي­دهيم كه در كارهاي تزئيني يك قدم جلوتر از ديگران باشيد. در اين مرحله، چاپ شيشه به عنوان محصولي كه اغلب در كارهاي معماري، دكوراسيون منزل، مرمت و دكوراسيون فروشگاه از آن استفاده خواهيد كرد، مطرح مي­شود.

چاپ هاي شيشه اي با تصوير كاشي نيز مي­تواند با تصوير بصري مورد نظر در وضوح بالا چاپ شود. به لطف رنگ هاي مورد استفاده، چاپ هايي كه مي­توانند مستقيما با استفاده از سيليكون به ديوار چسبيده باشند، تحت تأثير سيليكون قرار نمي­گيرند.

شيشه چاپي در آشپزخانه

چاپ شيشه اي بين صفحات آشپزخانه در بسياري از آشپزخانه ها شروع به معروف شدن كرده اند. مي­توانيد از ميزهاي چاپ شيشه اي استفاده كنيد كه با جايگزين هاي زيادي گزينه مختلف بصري هاي و رنگي در آشپزخانه هاي خود دارند. صفحات آشپزخانه با استفاده از شيشه مقاوم در برابر شكستگي مقاوم شده اند. شيشه اي كه در برابر حرارت مقاوم است، به لطف سطح قابل تميز شدن، نظافت آشپزخانه را تسهيل مي­كند. از شيشه هاي ساخته شده با جوهرهاي مبتني بر آب كه هيچ تاثيري بر سلامتي انسان ندارند، مي­توان با خيال راحت در آشپزخانه ها استفاده كرد.

رواج در معماري

چاپ هاي شيشه اي، كه استفاده از آن ها روز به روز در زمينه هاي معماري افزايش مي­يابد، نيز در تجربه طولاني مدت تعيين شده است. جوهرهاي مورد استفاده در چاپ اشعه ماوراء بنفش در كاربرد هاي شيشه اي آسيب ديده و با سيليكون به ديوار چسبيده اند. به لطف سطح جوهر، كه در برابر سيليكون با يك آغازگر محافظ خاص مقاوم شده است، مناطق كاربردي افزايش مي­يابد.

در بسياري از پروژه ها، چاپ ها بين دو شيشه فشرده مي­شوند و در برابر خط و خش كاملا محافظت مي­شوند. شما مي­توانيد لمينت هاي بدون درز را با چاپ هاي مكرر در فرآيندهاي شيشه لمينت كه در دماهاي پايين اعمال مي­شوند، بسازيد. به اين ترتيب مي­توان از آن براي مدت طولاني در داخل و خارج از منزل استفاده كرد.

نحوه چاپ

به لطف نرم افزاري كه شدت رنگ را تنظيم مي­كند، مي­توانيد در چاپ هايي كه به لطف جوهرهاي شفاف ظاهر رنگ آميزي دارند، شيشه رنگ آميزي با وضوح كامل داشته باشيد. كاربردهاي شيشه اي عايق و شيشه هاي چند لايه را مي­توان روي تصاوير رنگ آميزي نيز اعمال كرد. در پروژه هايي كه تنها شيشه مورد نظر است، مي­توان آن را در برابر آب و هوا، طبيعت و نور خورشيد با استفاده از يك سيستم حفاظتي شفاف خاص مقاوم كرد.

 

شركت تتراگلس يكي از معتبرترين واردكننده و تامين كننده هاي محصولات شيشه اي به شمار مي رود كه بيش از يك دهه تجربه در اين زمينه دارد. شما عزيزان مي توانيد براي دريافت مشاوره تخصصي جهت سفارش شيشه رنگي،پارتيشن شيشه اي و... با شماره هاي ۰۲۱۷۷۰۰۰۲۲۹ و ۰۹۱۲۷۲۲۸۵۲۱ تماس حاصل نماييد.

منبع : گسترش

5 تا از بهترین سایت های تغییر فرمت عکس (رایگان)

این روزها دیگر همه از خدمات اینترنتی مختلف استفاده می کنند و خیلی ها ترجیح می دهند کارهایشان را به صورت آنلاین انجام بدهند. اگر با ویرایش عکس سر و کار دارید برای شما هم گزینه های آنلاینی وجود دارد. سایت های ویرایش فرمت عکس زیادی هستند که می توانند به شما در این زمینه کمک کنند. این ویرایشگرها می توانند عکس شما را مستقیما از طریق مرورگر سیستمتان ویرایش کنند. علاوه بر این، استفاده از این ویرایشگرها هم ساده و آسان است. فقط کافیست که تصاویرتان را از کامپیوترتان در این سایت ها بارگذاری کنید و اجازه بدهید روند تبدیل فرمت عکس آنلاین انجام شود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.