به كمك اين پارتيشن هاي شيشه اي علاوه بر ايجاد حريم خصوصي و فضا سازي از روشنايي جلوگيري نمي شود و مي توان روشنايي را در فضاي داخلي خود حفظ كرد و به طور كل نصب بسيار راحت و بدون دردسري دارند و در سريع ترين زمان ممكن مي توان آن ها را نصب كرد.

همچنين مي توانيد جهت مشاهده انواع پارتيشن اداري و شيشه اي به بخش نمونه كارهاي سايت تتراگلس مراجعه نماييد.

ويژگي هاي پارتيشن شيشه اي تك جداره

پارتيشن هاي شيشه هاي تك جداره داراي تنوع زيادي مي باشند و همانند ديگر مدل ها مي‌توان با توجه به سليقه هاي مختلف انتخاب كرد. در اين نوع پارتيشن ها از فريم هاي لس و آلومينيوم استفاده مي شود. اين نوع از پارتيشن به روشنايي محيط بسيار كمك مي كند و نياز به استفاده از روشنايي اضافي نيست و در مصرف انرژي صرفه جويي خواهيد كرد.
محيط ‌هاي شيك و لاكچري و به طور كل محيط هايي كه سبك مدرن را به خود اختصاص داده ‌اند، بسيار مناسب پارتيشن هاي شيشه هاي تك جداره مي باشند كه به شما ديد وسيع و گسترده اي را ارائه مي دهند.

استحكام و قدرت پارتيشن هاي شيشه اي تك جداره

به دليل استفاده از شيشه هاي فشرده در پارتيشن هاي شيشه اي ضخامت خوبي داشته اند و تحمل ضربه هاي بالايي را از خود نشان مي دهند. به همين دليل مطمئن باشيد كه هيچ اتفاقي براي ديوارهاي پارتيشن شيشه ‌اي شما نخواهد افتاد. برخلاف تصور بيشتر افراد پارتيشن هاي شيشه اي تك جداره از مقاومت خوبي برخوردار مي باشند و هيچگونه نگراني براي شكستن آن ها وجود ندارد.

پارتيشن شيشه اي متحرك و ثابت

از ويژگي هاي ديگر اين پارتيشن ها، داشتن دو حالت ثابت و متحرك است. در مدل متحرك قسمتي از شيشه قابليت جا به جايي دارد و به راحتي مورد استفاده قرار مي گيرند. در مكان هايي كه محدوديت فضا داريد و يا نمي خواهيد فضاي زيادي را اشغال كنيد، مي توانيد از پارتيشن هاي شيشه اي تك جداره متحرك استفاده كنيد و بيشترين استفاده را از فضاي خود بكنيد. در محيط هايي مانند اداره ها و يا بانك ها و به طور كلي محيط هاي كاري استفاده از اين پارتيشن هاي شيشه اي بسيار رايج است و كمك مي كند تا حريم خصوصي كارمندان حفظ شود و محيطي آرام و دلنشين براي كارمندان به وجود آيد. همچنين براي اتاق كار شخصي و اتاق مطالعه مي توان از آن ها استفاده كرد.
به كمك پارتيشن هاي شيشه ه اي تك جداره مي توان زيبايي خاصي به محيط هاي داخلي خود اضافه كنيد و از يك محيط معمولي و ساده، يك محيط لاكچري و مدرن به وجود آوريد. استفاده از پارتيشن شيشه اي كمك مي كند تا آرامش خاصي به محيط دهد و به تمركز افراد در محيط هاي اداري بسيار كمك مي كند. همچنين بازتاب نور طبيعي در اين پارتيشن هاي شيشه اي، كمك مي كند تا افراد كمتر خسته شوند و روحيه خود را حفظ كنند.

كاهش آلودگي صوتي

اگر از افرادي كه از اين پارتيشن هاي شيشه اي در محيط هاي خود استفاده مي كنند سوال كنيد، به شما مي‌گويند كه پس از نصب آن ها چه ميزان از آلودگي هاي صوتي آن ها كاهش يافته و تمركز آن ها چند برابر شده است. به طور كلي استفاده از پارتيشن هاي شيشه هاي تك جداره كمك مي كند تا آرامش و سكوت در محيط به وجود بيايد و قدرت تمركز كردن افراد چند برابر شود.

عايق گرما و سرما

با كمك اين نوع پارتيشن هاي شيشه اي تك جداره شما به خوبي در هدر رفتن انرژي صرفه جويي خواهيد كرد و اين پارتيشن ها كمك مي كنند تا انرژي توليد شده به هدر نرود و به بهترين شكل ممكن استفاده شود. شيشه هاي تك جداره تا حدودي مي تواند محيط شما را عايق كند اما اگر هدف اصلي شما عايق ‌بندي محيط مي باشد، بهتر است از پارتيشن شيشه اي دوجداره استفاده كنيد.

تنوع در پارتيشن هاي شيشه اي

در هنگام انتخاب براي پارتيشن هاي شيشه اي متوجه خواهيد شد كه از تنوع بالايي برخوردار مي باشند و انواع مختلفي از شيشه ها براي پارتيشن بندي وجود دارد كه كمك مي كند تا انتخاب راحت تري داشته باشيد، براي مثال انواع شيشه هاي مات و يا رنگي و همچنين شيشه هايي كه قابليت تغيير حالت دارند و … همگي براي انواع كاربرد ها توليد شده اند تا شما انتخاب بهتري داشته باشيد.

نصب آسان پارتيشن شيشه اي

اگر زمان كمي براي نصب پارتيشن در محيط خود داريد، بهترين انتخاب براي شما پارتيشن هاي شيشه اي است. چرا كه آن ها نسبت به مدل هاي ديگر كمترين زمان ممكن براي نصب را به خود اختصاص داده اند.

روشن سازي فضا

برخلاف مدل هاي ديگر كه نور را بازتاب مي كنند، پارتيشن هاي شيشه اي به دليل اين كه نور را به راحتي از خود عبور مي دهند، كمك مي كنند تا فضايي روشن را تجربه كنيد و نيازي نباشد تا از چراغ هاي اضافي استفاده كنيد كه همچنين كمك مي كند در مصرف انرژي نيز صرفه جويي كنيد.

مشخص سازي اهداف

بهتر است قبل از خريد پارتيشن، اهداف و كاربرد هاي مورد نياز خود را مشخص كنيد. چرا كه با اين كار مي توانيد بهترين خريد را تجربه كنيد و زمان كمتري را اختصاص دهيد. هر كدام از پارتيشن ها كاربري خاصي را ارائه مي دهند و با توجه به مدل هاي مختلف مناسب فضاهاي مختلف مي باشد. همچنين اهدافي مانند عايق سازي، ايجاد روشنايي، ايجاد حريم خصوصي و … مناسب انواع خاصي از پارتيشن ها مي باشد كه بهتر است قبل از خريد آن ها را مشخص كنيد.