شيشه چاپي

ساخت انواع شيشه

شيشه چاپي

شيشه هاي شفاف داراي قابليت چاپ عكس و تصوير هستند. در واقع با انتخاب عكس تصويري از منظره، شي و … ، با كيفيت بالا (از لحاظ كيفيت بايد داراي DPJ بالاي 400 يا 500 باشد) كه معمولا از سايت‌ها خريداري مي شوند، اقدام به چاپ عكس بر روي شيشه رنگي مي كنند.

خدمات چاپ عكس روي شيشه

متاسفانه در حال حاضر و در كشور ايران، تنها شركت هاي محدودي هستند كه خدمات چاپ روي شيشه را با كيفيت بالا ارائه مي دهند كه البته منوط به داشتن دستگاه با كيفيت ايتاليايي است. دستگاه هاي مشابه چيني هم ارائه دهنده چاپ روي شيشه هستند اما از لحاظ كيفيت، سرعت و تميزي قابل قياس با دستگاه هاي ايتاليايي نيستند. شايان ذكر است كه دهانه ورودي دستگاه هاي چاپ داراي محدوديت هستند و نهايت از عرض 150 سانت و طول 300 سانت تعدي نمي كنند. علاوه بر مقوله محدوديت سايز از لحاظ ضخامت هم قابليت چاپ تصوير روي شيشه هاي كمتر از 10 ميل امكانپذير است. البته پيشرفت هاي شگرفي در عرصه چاپ شيشه و ماشين آلات توليد شيشه چاپي حاصل شده است كه متاسفانه با توجه به معزلات واردات دستگاه هاي صنعتي و ماشين آلات چاپ پيشرفته و همين طور قطعات، ماشين آلات در ايران، شيشه هاي چاپي از كيفيت مطلوبي برخوردار نيست.

شركت تتراگلس با توجه به درخواست مكرر متقاضيان شيشه هاي چاپي اقدام به گسترش فعاليت در اين عرصه كرده است. شما مي توانيد فايل با كيفيت عكس و تصوير مورد نظر خود را به ما ارائه دهيد تا با پيشرفته ترين ماشين آلات ميماكي ژاپن (Mimaki) چاپ تصوير بر روي شيشه، عكس و تصوير مورد نظر شما را روي شيشه چاپ كنيم و در اختيار شما قرار دهيم و يا در صورت لزوم اقدام به نصب آن نماييم.
شيشه هاي چاپي شركت تتراگلس آنتي يووي (Anti UV) و ضد آب (Water Proof) است كه با امكان سكوريت و لمينيت قابليت استفاده از اين نوع شيشه را در نماي ساختمان و محيط بيروني (Outdoor) مهيا مي سازد.

منبع : تتراگلس، مقاله شيشه چاپي  

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.