پارتيشن شيشه اي

ساخت انواع شيشه

پارتيشن شيشه اي

تتراگلس با طيف گسترده‌اي از انواع پارتيشن‌ شيشه اي تك جداره، دو جداره، لمينت، فريملس و غيره، قابليت بهترين و بيشترين استفاده از حداقل فضا را به شما ارائه مي‌دهد. ما با تقسيم بندي و بخش‌بندي محيط كاري و زندگي شما امكان استفاده بيشتر از تمامي فضاها را فراهم مي‌كنيم. رزومه اجرايي پارتيشن شيشه‌اي تتراگلس بالغ بر دوازده هزار مترمربع است كه براي اداره‌هاي دولتي و غيردولتي، بانكها، موسسات مالي و اعتباري و… عملياتي شده است.

پارتيشن شيشه‌اي فريم‌لس Frameless

همانطور كه از نام اين سبك پارتيشن شيشه‌اي مشخص است، درواقع نكته حائز اهميت آن، استفاده حداقلي از پروفيل در ساختار اين نوع پارتيشن است.

در اين سبك پارتيشن هاي شيشه‌اي، پروفيل‌ها حداقل فضا را اشغال مي‌كنند و فضاي بيشتري در اختيار شما قرار مي‌گيرد، هم‌چنين وضوح، ديد و شفافيت بيشتري را به ارمغان مي‌آورند.

قيمت پارتيشن شيشه‌اي

قيمت فريملس هر مترمربع 850 هزار تومان
قيمت پارتيشن دوجداره هر مترمربع 1.250.000 تومان

انواع پارتيشن شيشه‌اي

مدولار
دو جداره و چند جداره
اداري

چرا پارتيشن شيشه‌اي تتراگلس

تتراگلس با بهره‌گيري از پيشرفته‌ترين ماشين‌آلات صنعت شيشه از قبيل ميز برش مكوتك ايتاليا، دستگاه تراش و دياموند باولوني ايتاليا، كوره سكوريت اينتريك ايتاليا، مقاطع مختلف پروفيل، شيشه‌هاي كريستال خارجي و سوپركلير داخلي به همراه تيم مجرب نصب با گارانتي و بيمه‌نامه رسمي، خدمات خود را به مشتريان ارائه مي‌دهد.

مقاطع پارتيشن شيشه‌اي

مقطع داخلي پروفيل‌هاي فريم‌لس تتراگلس، شيشه‌هاي به ضخامت 10 ميل را در خود جاي داده‌اند. در واقع امكان استفاده از شيشه‌هاي 10 ميل سكوريت شفاف، 10 ميل سكوريت ساتينا، 10 ميل سكوريت با طراحي سندبلاست، لوگو، علامت تجاري خاص، طرح خاص، شيشه‌هاي 10 ميل سكوريت رنگي، شيشه‌هاي دولايه 5 ميل سكوريت لمينت شفاف، شيشه‌هاي دولايه 5 ميل سكوريت لمينت رنگي، شيشه‌هاي دولايه 5 ميل سكوريت لمينت رنگي ترنسپرنت، و شيشه‌هاي دو لايه 5 ميل هوشمند وجود دارد.

در نتيجه شما انتخاب هاي متنوعي از لحاظ مقطع، طرح و رنگ پروفيل آلومينيوم، رنگ و جنس شيشه‌هاي مورد استفاده خواهيد داشت.

پروفيل آلومينيوم اختصاصي

تتراگلس اقدام به توليد مقاطع مختلف پروفيل براي پارتيشن‌هاي فريم‌لس كرده است. ابعاد پروفيل اختصاصي تتراگلس 2.5 در 3 سانتي‌متر است. در پروسه آماده‌سازي پروفيل نهايت دقت و ظرافت به‌كار گرفته شده است. از نقطه نظرهاي مختلف قدرت، استقامت، ايستايي، طول عمر، دوام و … تمامي موارد ايمني سنجيده و تست گرديده است. كيفيت و دانسيته‌ي بالاي آلومينيوم به كار رفته در اين سيستم بالاترين ايستايي و استقامت را به ما ارائه داده است.

رنگ اصلي پروفيل بكار رفته نقزه‌اي يا سيلور است و قابليت تغيير رنگ بصورت كوره‌اي و استاتيك را دارد. براي مثال پروفيل‌هاي آلومينيوم كه با رنگ كوره‌اي آنادايز مشكي شده است. (ادامه در انتهاي صفحه)

نمونه اي زيبا از پارتيشن شيشه اي هاي تتراگلس

مقاطع پارتيشن شيشه‌اي

مقطع داخلي پروفيل‌هاي فريم‌لس تتراگلس، شيشه‌هاي به ضخامت 10 ميل را در خود جاي داده‌اند. در واقع امكان استفاده از شيشه‌هاي 10 ميل سكوريت شفاف، 10 ميل سكوريت ساتينا، 10 ميل سكوريت با طراحي سندبلاست، لوگو، علامت تجاري خاص، طرح خاص، شيشه‌هاي 10 ميل سكوريت رنگي، شيشه‌هاي دولايه 5 ميل سكوريت لمينت شفاف، شيشه‌هاي دولايه 5 ميل سكوريت لمينت رنگي، شيشه‌هاي دولايه 5 ميل سكوريت لمينت رنگي ترنسپرنت، و شيشه‌هاي دو لايه 5 ميل هوشمند وجود دارد.

در نتيجه شما انتخاب هاي متنوعي از لحاظ مقطع، طرح و رنگ پروفيل آلومينيوم، رنگ و جنس شيشه‌هاي مورد استفاده خواهيد داشت.

اتصال شيشه‌ها

پارتيشن‌هاي فريم‌لس بروزترين و جديدترين نوع پارتيشن شيشه‌اي هستند كه زيبايي خاصي به فضاي شما مي‌بخشند. در اين پارتيشن‌ها از كم‌ترين پروفيل عمودي استفاده شده و اكثر پروفيل‌ها بصورت افقي نصب مي‌گردند و براي اتصال شيشه‌ها به يكديگر از نوارهاي درزگير پلي كربنات H، چسب UV لاكسيل ايتاليا و لامپ uv، چسب دوطرفه شفاف فلكسيبل و… استفاده مي‌گردد. تمام موارد ذكر شده، مخصوصا چسب uv تاثير بسزايي در جلوگيري از انتقال صدا (تا چهل دسيبل)، جلوگيري از انتقال گردوغبار (آنتي استاتيك)، ممانعت از ردوبدل شدن گرما و سرما (insulation) را دارد.

نمونه پارتيشن شيشه اي تتراگلس

يراق آلات

متاسفانه كشور عزيزمان در توليد يراق‌آلات و اكسسوري به تناسب توليد شيشه و آينه گام برنداشته است و از لحاظ ظزافت و استحكام قابل قياس با يراق‌آلات وارداتي (بخصوص يراق‌آلات ايتاليايي) نيست.

يراق‌آلات بكار رفته در پارتيشن‌هاي فريم‌لس تتراگلس اكثرا ايتاليايي هستند كه شركت بصورت مستقل اقدام به واردات يراق‌آلات ايتاليايي بخصوص برند هوپه مروني كرده است. باتوجه به مشكلات موجود در ارتبار با واردات يراق‌آلات از ايتاليا، به موازات آن اقدام به واردات مستقيم يراق‌آلات چيني و تايواني درجه يك از قبيل برند كينگ لانگ، ميتسوبو، هايدلي، ان‌اچ‌ان، اسپيد و … كرده است.

پارتيشن شيشه اي نمونه كار تتراگلس

پارتيشن شيشه اي مدولار

تيم هاي مديريت ساختمان سعي مي كنند همزمان با به حداقل رساندن هزينه ها، فضايي كارآمد و مفيد را طراحي كنند. هر چند يك طرح اداري كه براي يك سازمان كاملاً مناسب عمل مي كند، غالباً براي سازماني ديگر نامناسب خواهد بود و اين مسئله براي صاحبان ساختمان هاي تجاري كه مي خواهند حداكثر استفاده را از فضاي كاري خود ببرند بسيار اهميت خواهد داشت.

خوشبختانه، ديوارهاي پارتيشن شيشه اي مدولار يك راه حل مقرون به صرفه ارائه مي دهند كه مزاياي قابل توجهي در مورد پارتيشن هاي شيشه اي دارند.

پنج مزيت رايج كه مي توانيد هنگام نصب پارتيشن هاي شيشه اي متحرك در فضاي اداري تجاري خود از آنها لذت ببريد عبارتند از:

1. به سرعت مي توانيد فضاي خود را مطابق با شرايط جديد پيكربندي كنيد

مهم ترين فايده حاصل از نصب پارتيشن هاي شيشه اي مدولار اين است كه صاحبان ساختمان و تيم هاي مديريتي مربوط به آن مي توانند به راحتي آنها را به موقعيت هاي جديد منتقل كنند. پارتيشن هاي قابل حمل شما را قادر مي سازد تا به راحتي و آسان تر از آنچه كه در مورد پارتيشن هاي سنتي وجود دارد، طرح هاي جديدي در دفتر خود ايجاد كنيد كه براي جابجايي از يك مكان به مكان ديگر طراحي شده اند.
به عنوان مثال فضايي كه شامل بسياري از محفظه هاي كوچك است، مي تواند به هنگام استفاده از ديوارهاي شيشه اي قابل حمل، به سرعت و به راحتي به يك اتاق كنفرانس و محوطه اي براي جلسات و يا يك فضاي كاري باز تبديل شود.

2. عايق صدا و آكوستيك

يكي از مشكلاتي كه اغلب با فضاهاي كاري مدرن و با طرح آزاد وجود دارد، سر و صداي بيش از حد است. پارتيشن هاي شيشه اي به مديران ساختمان اين امكان را مي دهند تا سر و صداي محيط را در فضاي كاري بزرگ كاهش دهند بدون اينكه به ظاهر و طراحي داخلي اصلي آسيب برسانند.

3. بازسازي كم هزينه

اگر قصد داريد طراحي داخلي فضاي تجاري خود را در پاسخ به درخواست مشتري تغيير دهيد يا آن را در آينده براي مخاطب هدف خود جذاب تر كنيد، ديوارهاي شيشه اي مدولار مي توانند يك گزينه مقرون به صرفه باشند. از آنجايي كه پارتيشن هاي مدولار با قابليت حمل آسان طراحي شده اند، بدون نياز به استفاده از ابزارهاي خاص يا بستن ساختمان در يك مدت طولاني براي بازسازي، مي توانند خيلي سريع تر از پارتيشن هاي سنتي جابجا شوند.

4. فضاي كاري زيبا و لذت بخش

هر نوع طرح كه مي خواهيد در يك ساختمان تجاري داشته باشيد، ديوارهاي پارتيشن شيشه اي مي توانند زيبايي را براي فضاي داخلي دفتر شما به ارمغان آورند و باعث جذابيت بيشتر آن براي كليه صنايع و بخش هاي تجاري شوند. با اين حال، پارتيشن هاي شيشه اي، چه از نوع قابل حمل و چه از نوع ثابت، از نظر زيبايي شناسي خوشايند هستند و از اصول و روندهاي طراحي مدرن پيروي مي كنند.

5. نور طبيعي بيشتر

هر دو پارتيشن شيشه اي ثابت و قابل حمل، صاحبان ساختمان را قادر مي سازند تا فضاي داخلي اداري را طوري ايجاد كنند كه در آن نور طبيعي مي تواند حتي به تاريك ترين گوشه ها نيز وارد شود. اما پارتيشن هاي قابل حمل باعث مي شود مقدار نور طبيعي در فضاهاي تجاري به حداكثر برسد.

پارتيشن شيشه‌اي دو جداره و چند جداره

اين دسته از پارتيشن‌ها نيز به مانند پارتيشن‌هاي فريم‌لس وظيفه جداسازي و بخش بندي فضا را بعهده دارند، ولي داراي پروفيل‌هاي ضخيم‌تري هستند. هم‌چنين، نسبت به تك جداره‌ها، فضاي بيشتري اشغال مي‌كنند و از لحاظ زيبايي داراي جايگاه پايين‌تري هستند و تنها نكته مثبت اين دسته اين است كه عايق صدا، گرما و سرما به علت 2 يا 3 جداره بودن شيشه‌ها هستند.

اين شيشه‌ها عايق‌هايي به مراتب بسيار بهتر از تك جداره‌ها هستند.

توضيحات تكميلي پروفيل آلمينيوم اختصاصي

تنوع رنگ هاي پروفيل متفاوت است. پروفيل ها تماما قابليت انادايز شدن را دارا هستند. تنوع رنگ پروفيل ها به صورت برنز، سفيد، مشكي، طلايي و نقره اي است كه بنا بر رنگ محيط و سليقه مشتري قابليت انادايز را دارا مي باشد.
در واقع در اينجا منظور از پروفيل، قطعاتي‌ است كه از مقاطعي ثابت تشكيل شده كه متناسب با مقاومت، ايستايي و جنس در صنعت پارتيشن استفاده مي گردد.
در واقع محور افقي پارتيشن شيشه اي نقش تير (به عنوان پروفيل سبك) و محور عمودي پارتيشن در نقش ستون (به عنوان پروفيل سنگين) در تار و پود پارتيشن قفل مي گردد. اگر پارتيشن شيشه اي را به مانند يك ساختمان در نظر بگيريم، پروفيل هاي افقي و عمودي در نقش تير و ستون ساختمان هستند و ايستايي كامل پارتيشن وابسته به همين پروفيل هاي افقي و عمودي است.
در زمان حاضر مقاطع مختلفي براي پارتيشن ها در نظر گرفته شده و به تناسب پيشرفت تكنولوژي از سايز مقاطع پارتيشن كاسته مي شود.
معمولا پروفيل هاي الومينيوم به دو دسته: الومينيوم هاي تو خالي و الومينيوم هاي تو پر تقسيم مي گردد. در واقع پروفيل هايي كه داراي وزن بيشتر و دانيسته بالاتري هستند را الومينيوم توپر و آن دسته از الومينيوم ها كه داراي وزن و جرم كمتري هستند و در واقع داراي دانيسته پايين تري هستند را الومينيوم هاي تو خالي مي گويند. در واقع معيار وزن و جرم ملاك اصلي اين نوع تقسيم بندي مي باشد كه با در دست گرفتن بخشي از الومينيوم به راحتي مي توان به اين نوع تقسيم بندي بر مبناي جرم، اشراف پيدا كرد.
علت اصلي استفاده از پروفيل الومينيوم در ساختار پارتيشن ها، وزن كم، ايستايي بالا، دوام در برابر اثرات محيطي از قبيل زنگ زدگي، خوردگي، رنگ پريدگي و … قابليت جا به جايي، حمل و زيبايي است.

پارتيشن اداري شيشه اي تتراگلس

عموما در پروژه هاي اداري از پارتيشن اداري با پروفيل الومينيوم استفاده مي گردد. در واقع پارتيشن هاي چوبي MDF جاي خود را به پارتيشن الومينيومي داده اند. به تناسب پيشرفت و تغيير در ساختار پارتيشن هاي اداري و استفاده از پارتيشن هاي شيشه اي با پروفيل الومينيوم به جاي پارتيشن هاي چوبي و MDF شركت تتراگلس نيز تغييرات بزرگي در روال پارتيشن بندي خود ايجاد كرده است. روال كار به اين صورت مي باشد كه بعد از اخذ تماس از سوي متقاضي و كارفرما، كارشناسان و طراحان شركت تتراگلس در محل پروژه حضور بعمل مي اورند و با ادوات اندازه گيري از قبيل متر ليزري و تراز ليزري، اندازه گيري و عكس برداري و فيلم برداري دقيق از محل را به عمل مي اورند و در مرحله بعد توسط نرم افزار اكسل سايز هاي پروفيل ها را استخراج و با برنامه اتوكد اندازه گيري را به مرحله كاربردي تبديل مي كنند و يك شماتيك و 3D از محلي كه قرار به اجراي پارتيشن در آن است را به مشتري ارائه مي دهند. بعد از بدست اوردن طراحي اوليه و موافقت ضمني كارفرما، سايزهاي دقيق پروفيل و شيشه ها استخراج مي گردد. شايان ذكر است كه تيم طراحي تتراگلس راهنمايي لازم در جهت انتخاب نوع پروفيل، شيشه و يراق آلات با توجه به موقعيت محيطي فضا به متقاضي ارائه مي دهند تا مشتري با تاييد يا ايجاد تغييرات در طراحي اوليه به يك جمع بندي كامل برسد و بعد از همسويي نظرات كارفرما و تيم طراحي تتراگلس طرح نهايي را با نرم افزارهاي معماري از قبيل 3D MAX منعكس كرده و طرح فاينال يا نهايي را آماده اجرا مي كنند.
تتراگلس با بهره گيري از مقاطع مختلف پروفيل آلمينيوم، شيشه هاي شفاف، مات، رنگي و … يراق آلات وارداتي استيل و آلمينيوم، دست مشتري را در انتخاب انواع مختلفي از متريال باز مي گذارد.
تعيين زمان بندي اجراي پارتيشن وابستگي مستقيم به متراژ كار دارد. البته در برخي موارد از قبيل پارتيشن آلومينيومي با شيشه هاي لمينيت 2 لايه يا شيشه هاي هوشمند زمان تحويل كار به تعويق مي افتد. با كليك بر عبارت مزاياي پارتيشن شيشه اي به صفحه لينك شده مراجعه كنيد.
تيم اجراي تتراگلس در مواردي كه پروژه با كاستي زمان مواجه باشد، قابليت اجراي كار پارتيشن به صورت شبانه روزي را دارا است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.